اخبار

برگزاری نشست هم اندیشی اعضاء بسیج اساتید سازمان مرکزی با حضور ریاست محترم دانشگاه پیام نور

باسمه تعالی

برگزاری نشست هم اندیشی اعضاء بسیج اساتید سازمان مرکزی با حضور ریاست محترم دانشگاه پیام نور


نشست هم اندیشی اعضاء  بسیج اساتید سازمان مرکزی با حضور جناب آقای دکتر رستمی ریاست محترم دانشگاه و جمعی از اعضاء هیات علمی به منظور طرح برخی چالش های دانشگاه و ارائه راه حل های کاربردی، در روز سه شنبه 11/8/95

تشکیل شد.

در ابتدا جناب آقای دکتر پارسا مسئول بسیج اساتید سازمان مرکزی ضمن تشکر از حضور ریاست محترم دانشگاه و همکاران محترم علمی به طرح برخی از موضوعات و چالش های مهم پرداختند.

در ادامه این نشست که حدود سه ساعت به طول انجامید تعدادی از اعضاء محترم هیات علمی، نقطه نظرات خود را در زمینه چالش های پیش روی دانشگاه مطرح و راهکارهای مورد نظر را تبیین نمودند..

جناب آقای دکتر رستمی پس از استماع نظرات بیان داشتند که دانشگاه پیام نور در داخل کشور هیچ بدیلی ندارد و از کیفی ترین دانشگاه های کشور است. همچنان که 25% قبولی ارشد دانشگاه های دولتی از دانشجویان پیام نور است. دانشگاه پیام نور با ظرفیت بسیار بالای علمی دانشجویی و کارمندی و مکان ها و فضاهای آموزشی یکی از دانشگاه های دولتی، معتبر و ارزشی کشور است و بنده با تمام توان در تلاش هستم تا چالش های پیش رو را مرتفع و به فرصت بیشتر تبدیل نمایم.

درپایان آقای دکتر پارسا ضمن جمع بندی مطالب، از ریاست محترم دانشگاه و همکاران علمی تشکر و قدرانی نمودند و اعلام داشتند باتوجه به ظرفیت بسیج اساتید دانشگاه و توانمندی اساتید بسیجی در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ومنویات مقام معظم رهبری هرچه بیشتر فعالیت نمایند تاانشاالله دانشگاه پیام نور و اساتید و کارکنان معزز آن به اهداف عالیه دانشگاه دست یابند. و اظهار امیدواری کردند همچنانکه ریاست محترم دانشگاه بیان نمودند مطالب مشروحه جهت اعتلای دانشگاه پیگیری گردد و بسیج اساتید همچون گذشته آماده است از تمام ظرفیت خود در راستای اهداف بلند دانشگاه پیام نور استفاده نماید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر