اخبار

بیانیه بسیج اساتید سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور علیه یاوه بافی های آقای ترامپ

بیانیه بسیج اساتید سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور علیه یاوه بافی های آقای ترامپ

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله

مدتی است که آقای ترامپ رئیس جمهور امریکا، برجام را دستاویز تحریم های جدید و توهین به مردم ایران و نهادها و سازمان های نظامی و انقلابی به خصوص سپاه پاسداران قرارداده است. ترامپ به دنبال عدم اجرای تعهدات برجام، در آخرین سخنان و اقدام خود لغو عملی برجام را کامل کرد. ترامپ در این موضع گیری و موج جدید تحریم ها در تلاش است با همدستی حکام عربستان و صهیونیست ها بی ثباتی را وارد منطقه و ایران نماید. ترامپ در تحریم های جدید نشان داد لابی عبری عربی برای او بسیار مهم است لذا می خواهد شکست های داعش را در محور مقاومت با موضع گیرهای احمقانه خود جبران کند. بر اساس تاییدهای مکرر سازمان های بین المللی ذیربط و اعضا 1+5 ، ایران، علی رغم دریافتی تقریبا هیچ از محصول برجام،  پایبندی کامل خود را به اثبات رسانده است و ناظران بین المللی از سرعت عمل انجام تعهدات برجامی ایران انگشت تعجب به دهان گرفته اند. اما امریکا نه تنها برجام را زیر پا گذاشت و ذره ای به مفاد آن عمل نکرد بلکه دائم بر طبل تحریم های جدید نواخته است و انتظار دارد سپاه و ارتش را تحت نظر خود درآورد تا تروریست های دست نشانده اش بتوانند به هر فاجعه ای که می خواهند دست یابند تا امنیت رژیم منحوس، غاصب و کودک کش اسرائیل کامل گردد و دست به توسعه طلبی گسترده بزند.

شکست قطعی امریکا در سوریه و عراق و یمن و شکست خط عبری عربی آن به سرکردگی اسرائیل غاصب و عربستان وحشت امریکا را دو چندان کرده است زیرا هر داعشی معادل 10 امریکایی قدرت جنگی دارد آنگاه که می بیند سرمایه گذاریهای در نیروهای وحشی داعشی، با تمام تجهیزات نظامی امریکایی، نفس های آخر را می کشند از ترس به وحشت افتاده است و سپاه پاسداران ایران را که سال هاست تمام قد در مقابل تروریست ایستاده و در این راه شهدای زیاد و عالیمقامی همچون حججی ها را تقدیم نموده است، را تحریم کرده و آن را حامی تروریست اعلام می کند زهی خیال باطل. امریکا خوب می داند شکست داعش 10 برابر سخت تر از شکست نیروهای امریکایی است بنابراین نیروهای ارتش امریکا از رویارویی با نیروهای سپاه و ارتش ایران و نیروهای مقاومت به وحشت افتاده اند آن چنانکه بعد از شکست داعش به سرعت توسط عوامل خود جریان کردستان عراق را به صحنه آوردند. این امریکاست که در محور مقاومت به رهبری سپاه پاسداران شکست قطعی خورده است و از داغ این شکست به خود می پیچد. امریکا سالهاست که دیگر جرات حضور در صحنه نبرد و رویارویی مستقیم را از دست داده است. از طرفی ترامپ برای خوشامد حکام احمق عربستان، عنوان جعلی خلیج عربی را به کار گرفته تا از این گاو شیرده بیشتر بدوشد وگرنه ترامپ به خوبی می داند و به یاد دارد که گروهی از نیروی دریایی امریکا چگونه در کمال ذلت و گریه در خلیج فارس اسیر نیروهای نظامی ایران شدند. بنابراین ترامپ همیشه از نام خلیج فارس ترس و شکست را می فهمد.

دنیا خوب می داند اگر اقدامات نیروهای مسلح ایران بویژه سپاه پاسداران نبود، دامنه تروریسم تا امروز بسیاری از کشورهای منطقه را در برمی گرفت. ارتش و سپاه همواره در بحران های مختلف دوشادوش هم در حفظ هویت و اقتدار نظام جان فشانی کرده اند و همدل و متحد، مدافع آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهند بود. سپاه پاسداران رکن مقتدر دفاعی کشور و پیشگام در مبارزه با تروریسم است که در سایه اتحاد نیروهای مسلح و رهبری هوشمندانه امام خامنه ای (مدظله العالی) همه توطئه ها را خنثی و بی اثر کرده و خواهند کرد. لذا توهین به سپاه پاسداران را توهین به کلیت نظام دانسته و بر اتحاد و یکپارچگی نیروهای مسلح بویژه ارتش و سپاه به عنوان ید واحده تاکید می کنیم.

البته خوب می دانیم افزایش فشار بر بازوی منطقه‌ای ایران و به‌طور خاص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باهدف خنثی‌سازی نفوذ ایران در منطقه و ایجاد موازنه قوا علیه جمهوری اسلامی از طریق متحدان منطقه‌ای آمریکا در دستور کار جدی قرار دارد. ادعای حمایت ایران از تروریسم در منطقه و قطع منابع مالی و حمایتی ایران به گروه‌های مقاومت بخشی از این سیاست امریکا را شامل می شود. تمرکز بر اقدامات سپاه از اشتباهات راهبردی آمریکاست و تبعات منفی زیادی برای این کشور خواهد داشت. ابزار راهبردی دولت آمریکا مانند گذشته صرفاً افزایش تحریم ، فشار باهدف تغییر رفتار جمهوری اسلامی و وادار کردن کشور به مذاکره جدید درباره مسائل منطقه‌ای، مسائل دفاعی و موشکی است. اما امریکا بداند فعالیت‌های دفاعی کشور در حوزه موشکی، اقدامات نظامی و دفاعی در خلیج‌ همیشه فارس و مقابله با زیاده‌خواهی آمریکا و شرکا و دفاع از مظلومان از مواردی است که ایران به هیچ قیمتی از آنها دست برنخواهد داشت. بخشی از راهکار مقابله با اقدامات آمریکا، ترسیم خطوط قرمز صریح و معتبر درباره مسائل هسته‌ای و غیرهسته‌ای توسط قوای مقننه و مجریه است که هرچه سریع تر باید به اقدامات قانونی واجرایی، بیش از گذشته بروز نماید.

اعضاء بسیج اساتید همچون گذشته با تاکید بررشد علمی و اقتدار نظامی، اعلام آمادگی می کند که در راستای فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه ای و سپاه پاسداران و ارتش قهرمان برای نبرد با دشمنان اسلام و امریکا و اسرائیل غاصب حضور یابد و تا آخرین قطره خون خود جانفشانی نماید.

من الله التوفیق

بسیج اساتید سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور

96/7/23

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر