اخبار

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور در تقدیر از عملیات غرورآفرین ضربت محرم

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور در تقدیر از عملیات غرورآفرین ضربت محرم

 

" یوم نبطش البطشه الکبری انا منتقمون" (دخان/16)

 

جنایتکارانی که در اوج سفاهت و جهالت، مظلومان بی دفاع و شهروندان عادی اهوازرا در سالروز جنگ تحمیلی به کام آتش کینۀ دد صفتانه خود فرو بردند، باید می دانستند که تر فند بی مقدار خود را در برابر آتشفشان غیرت و اقتدار ملتی سربلند و دشمن شکار، رها کرده اند. اینک به تجربه های مکرر عینی برای دوست و دوشمن آشکار شده است که ملت ایران و نیرو های مقتدر نظامی اش در برابر خون پاک فرزندان سرزمین خود آرام نمی نشینند تا طعم تلخ انتقام را به شرارت پیشگان و جنود ابلیس بچشانند. چرا که به فرموده فرمانده کل قوا امام خامنه ای (مد ظله العالی) دوران بزن و در رو تمام شده است.

 آنچه امروز دست های اقتدار نیروی موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پهپاد های عقاب وشش به نمایش گذارد نمی از یم بود تا کند ذهنان خیانت پیشه و اربابان مستکبر و مرتجع آنان خصوصاً کاخ نشینان ریاض و ابوظبی خوب بفهمند که عرصه سیمرغ جولانگاه مگسان و پست هوسان نیست و اگر باز هم خطا کنند در بستر خشم مقدس ملتی عظیم به نیستی ابدی و جهنم خود ساخته واصل خواهند شد.

بر خود لازم می دانیم از تلاش خالصانه و مجاهدانه سرداران و نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله مقتدرانه و سریع و قاطع با تروریست ها و بر هم زنندگان امنیت ملی و تکفیریان کودک کش و حامیان بین المللی و منطقه ای آنان ، تشکر و قدردانی نماییم و از خداوند متعال برای سرافرازی و پایداری آنان در جهت حفظ و حراست از میراث شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی دعا کنیم.

ضروری است دولت محترم نیز در مقابله با جنگ اقتصادی و نابسامانی های داخلی و اقتصادی در اجرای برنامه های مؤثر با سرعت و تلاش بیشتری وارد شود و با عزم جدی و مدیریت جهادی از توطئه دشمنان برای اخلال در ساختار های اقتصادی و فشار بر مردم بدون از دست دادن زمان و در اسرع وقت جلوگیری به عمل آورد.

بسیج اساتید دانشگاه پیام نور

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر