اخبار

پیام تسلیت رئیس سازمان بسیج اساتید
پیام تسلیت رئیس سازمان بسیج اساتید در پی درگذشت استاد فرهیخته بسیجی علیرضا پارسا
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در پیامی ضایعه درگذشت علیرضا پارسا، استاد فرهیخته بسیجی و رئیس دفتر هماهنگی بسیج اساتید دانشگاه پیام نور را تسلیت گفت.
در متن پیام رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در پی ضایعه درگذشت استاد فرهیخته بسیجی علیرضا پارسا آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
 
با نهایت تاسف و تاثر، خبر درگذشت غم انگیز دانشمند فرزانه و فداکار، بسیجی مخلص و انقلابی، جانباز دفاع مقدس، *مرحوم زنده یاد دکتر علیرضا پارسا* رئیس محترم دفتر هماهنگی بسیج اساتید دانشگاه پیام نور و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور که سالها در این دانشگاه با عشق و علاقه مشغول تدریس به فرزندان این مرز و بوم بود، موجب اندوه و تاسف فراوان گردید.
دلبستگی و تعلق خاطر آن استاد گرانمایه به پرورش علمی و اخلاقی جوانان این مرز و بوم وتلاش برای شکوفایی و بالندگی استعدادهای بالقوه فرزندان برومند وطن در کنار سخت کوشی، آزادگی و عزّت نفس او را به مثابه یک استاد فرهیخته در عرصه علم جاودانه ساخت. بی تردید التیام فقدان جانسوز این استاد وارسته جز با رضایت بر مشیّت الهی میسّر نخواهد بود.
اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان تاثر برانگیز این استاد توانمند، متعهد و دلسوز را به خانواده محترم  آن و جامعه علمی و دانشگاهی کشور تسلیت عرض می نمایم و از ذات باری تعالی برای آن عزیز سفر کرده، غفران واسعه ی الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.
 
                                 محمدرضا مردانی
                                   رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها،
                                  و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر