اخبار

برگزاری نشست مسئولان بسیج اساتید با رئیس دانشگاه پیام نور
رئیس دانشگاه پیام نور در نشست با مسئولان بسیج اساتید
لزوم مشارکت اساتید بسیجی در بسیج سازندگی/ نقش ویژه بسیج اساتید در تدوین رشته های مبتنی بر متون اسلامی
 
رئیس دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه بسیج اساتید مجموعه ای متشکل از اساتید توانمند و انقلابی است که می توانند در بسیاری از زمینه ها نقش آفرین باشند،  از بسیج اساتید خواست آنچه در توان دارند برای پیشبرد اهداف دانشگاه و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی به کار گیرند.
دکتر ابراهیم تقی زاده رسالت بسیج اساتید را بسیار حساس و مهم خواند و افزود: چشم انداز دانشگاه پیام نور در راستای سند اسلامی شدن دانشگاه ها، برنامه راهبردی و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری کاملا مشخص است و با کمک بسیج اساتید می توانیم گام های بسیار مثبتی در راستای تحقق این چشم انداز برداریم.
وی با تاکید بر مشارکت اساتید بسیجی در بسیج سازندگی اذعان داشت: دانشگاه پیام نور دارای ظرفیت های ویژه ای است که می تواند ضمن امضای تفاهم نامه با دیگر ارگان ها، این ظرفیت ها را در اختیار دیگر ارگان ها قرار داده و خدمات مطلوبی را  ارائه کند.
وی با تاکید بر پرهیز از هر نوع موازی کاری اظهار داشت: تمام بدنه دانشگاه در کنار ظرفیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، بسیج اساتید، معاونت فرهنگی و شورای فرهنگی به صورت همگرا باید در مسیری مشخص حرکت کنند.
وی  بازنگری منابع درسی و اصلاح آیین نامه های ارتقا و فعالیت های علمی را نیز از دیگر اولویت های دانشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: جای خالی رشته های بین رشته ای با محوریت متون اسلامی احساس می شود که برای تدوین این رشته ها، اساتید بسیجی می توانند بسیار مثمر ثمر باشند.
رئیس دانشگاه پیام نور افزود: بدون شک از تمامی پیشنهادات سازنده اساتید بسیجی که تاکنون نیز در روشنگری و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی موثر بوده اند و با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، مناظره ها، کارگاه ها، راه اندازی اندیشکده ها و پژوهشکده ها  در راستای این رسالت بزرگ گام برداشته اند، استقبال می شود.
دکتر محمد تقی امینی جانشین بسیج اساتید دانشگاه پیام نور اظهار داشت: اساتید بسیجی  خدمت به کشور را وظیفه انقلابی خود می دانند و از آنجا که نسبت به ارزش های انقلاب حساسیت ویژه دارند، قطعا در همه زمینه ها داوطلب و پیشرو خواهند بود.
وی با اشاره به عملکرد بسیج اساتید گفت: برگزاری 38 کرسی علمی ترویجی و کرسی های هم اندیشی دیگر دانشگاه ها ، برگزاری 6 نشست کانون بسیج اساتید و جلسات مختلف توجیهی از جمله اقدامات بسیج اساتید در سال 1400 است.
وی از راه اندازی شبکه بانوان اساتید در سطح کشور خبر داد و گفت: از طریق این شبکه از ظرفیت بانوان استاد و بسیجی دانشگاه پیام نور بهره مند خواهیم شد و تاکنون نیز جلسات متعددی در زمینه حجاب و عفاف و نقش زنان در انتخابات و نقش زنان در حفظ بنیان خانواده و .. توسط این شبکه برگزار شده است.
 
بسیج اساتید دانشگاه پیام نور - سه شنبه 1400/8/18
 

.

.

.

.

.
.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر