اخبار

بیانیه بسیج اساتید در آستانه ایام الله 22 بهمن و ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی


بسم اله الرحمن الرحیم

« والفجر و لیال‌ عشر . . .»

پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه سال 1357 بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست مردی از سلاله پاک رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم به انجام رسید و چشم امید مسمانان، مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.
انقلاب اسلامی همچون ارمغانی الهی و مائده ای آسمانی در تاریک ترین لحظات تاریخ ملت ایران به جهان اسلام ارزانی شد. این انقلاب در سایه الطاف الهی
مرهون پیروی از اسلام ناب محمدی(ص)، رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره)، مردم مسلمان مطیع رهبری و همیشه در صحنه و اتحاد مردم حاصل شد.
این چهار رکن توانست در اوج قدرت استکبار در ایران، پایه های آن را فرو ریزد و استخوان بندی استکبار را در منطقه و جهان به لرزه درآورد. بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح اش حضرت امام خامنه ای حفظ الله در سایه هدایت الهی و حضور پر شور و با بصیرت مردم در تمامی صحنه های انقلاب توانسته است بسیاری از دسیسه ها و دشمنی های آشکار و پنهان استکبار جهانی به سرکردگی امریکا، شیطان بزرگ، را در هم بکوبد و صهیونیسم جهانی و اسرائیل غاصب را در آستانه نابودی قرار دهد. اگرچه انقلاب در طبیعت خود ریزش هایی داشته است اما رویش های دائمی و جاری آن در ایران و سایر کشورهای اسلامی، صدای رسا و استکبار ستیز انقلاب اسلامی را همچنان زنده و پویا نگه داشته است. به طوری که استکبار برای جلوگیری از گسترش حرکت های اسلامی متوسل به ایجاد نسخه بدل هایی از قبیل القاعد
ه، طالبان، داعش، جریان سیاسی حاکم بر ترکیه نمود تا به کمک برخی مرتجعین منطقه و استفاده گسترده از تروریسم، در اسلام خواهی مردم انحراف و خلل وارد نماید و با جنگ مذهبی و تفرقه، توان رو به فزونی اسلام را کاهش دهد.

با تفضل و تکیه بر خداوند متعال و به برکت آثار قدرتمند ولایت فقیه، خون شهدا و حضور همیشگی مردم با بصیرت، امریکا و عوامل داخل و خارجی اش نخواهند توانست سد راه پیشرفت انقلاب اسلامی شوند. چرا که صاحب انقلاب اسلامی و نجات دهنده مظلومان و مستضعفان حضرت بقیه الله الاعظم(عج) همه جا حی و ناظر و مدد رسان هستند.              

ما اساتید بسیجی همراه مردم بزرگ و ولایتمدار با بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلام و ولایت فقیه رهبر معظم حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای تجدید بیعت نموده و در راهپیمایی عظیم 22 بهمن شرکت خواهیم کرد. بر ماست که در دهه چهارم و پنجم از حیات اصیل و هدفمند انقلاب اسلامی با مجاهدت و تشریک مساعی، معنویت، هم‌دلی روزافزون، انقلاب اسلامی ایران را با ارائه الگوهای دینی هرچه پرفروغ تر به عنوان یک نظام توسعه‌یافته به جهانیان معرفی و عرضه نمائیم.

بسیج اساتید دانشگاه پیام نور

 12 بهمن ماه 1393

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر